Παρασκευή 9 Μαΐου 2014

Review: Apivita Express Beauty Μάσκα για Βαθύ Καθαρισμό με Πράσινο Άργιλο

Apivita Express Beauty Μάσκα για Βαθύ Καθαρισμό με Πράσινο Άργιλο


Σήμερα θα μελετήσουμε αυτήν την πολύ ωραία μάσκα. Για να δούμε τι μυστικά κρύβει!
Αυτή η μάσκα της Apivita είναι που τράβηξε την προσοχή μου! Όλον αυτόν τον καιρό αναζητούσα μια μάσκα που να καθαρίζει σε βάθος το δέρμα μου, να αποτρέπει από τα σπυράκια και να μου αφήνει μια πολύ ωραία αίσθηση.

Ας δούμε πρώτα μερικά αυτής της μάσκας:

Χαρακτηριστικά:
  • Μια φυσική μάσκα, βαθύ καθαρισμού.
  • Με πράσινο άργιλο που εισχωρεί βαθιά στους πόρους.
  • Καθαρίζει την υπερβολική λιπαρότητα και τη βρωμιά, ενώ αποτρέπει παράλληλα την επανεμφάνιση άλλων σπυριών.
  • Με αλόη, πρωτεΐνες σιταριού και αιθέρια έλαια λεβάντας τα οποία απαλύνουν το δέρμα και το αναζωογονούν.
  • Αφήνει το δέρμα λείο, λαμπερό και καθαρό.
  • Ιδανική για λιπαρές επιδερμίδες.
  • Χωρίς παραμπέν, σιλικόνη.


 Εφαρμογή:

Η εφαρμογή αυτής της μάσκας είναι πολύ εύκολη και θα σας πω αμέσως πως να το κάνετε. 

Καταρχήν, για να απλώσετε την μάσκα, θα πρέπει να έχετε καθαρό πρόσωπο. Οπότε πριν ξεκινήσουμε με την μάσκα πρώτα πλένουμε το πρόσωπο με ένα καθαριστικό.









Έπειτα, μπορούμε να απλώσουμε την μάσκα ή με τα δάχτυλα μας ή με ένα απλικατέρ. Προσοχή! Αποφύγετε την περιοχή των ματιών!



 Την αφήνουμε για 10 με 12 λεπτά και μετά ξεπλένουμε με άφθονο νερό.



Προσωπική γνώμη:

Λατρεύω αυτή τη μάσκα! Την βάζω κάθε βδομάδα και έχω δει μεγάλες αλλαγές στην επιδερμίδα μου. Δεν είναι τόσο λιπαρή όσο πριν, όσο για τα σπυράκια, τα έχω αποχαιρετίσει εδώ και πολύ καιρό! Η υφή της; Πολύ απαλή!


Και το αποτέλεσμα; Θαυμάσιο! Το δέρμα είναι λαμπερό, αναζωογονημένο. Αφού ξεπλύνετε το πρόσωπο θα νιώσετε αμέσως φρεσκάδα και καθαρότητα! Νομίζω ότι όσες από εσάς έχουν λιπαρό δέρμα θα σας βοηθήσει πολύ! Ευτυχώς, την βρήκα σε πολύ καλή τιμή στην Strawberrynet!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου