Τετάρτη 21 Μαΐου 2014

Review: Λουλούδι Αγγελικής Ενυδατική Κρέμα της L'Occitane

Review: Λουλούδι Αγγελικής Ενυδατική Κρέμα

Αν έχετε κουραστεί να ψάχνετε την ιδανική ενυδατική κρέμα; Δοκιμάστε αυτήν εδώ την ενυδατική κρέμα! Θα δείτε εκπληκτικά αποτελέσματα!



Έχω δοκιμάσει πολλές ενυδατικές κρέμες στο δέρμα μου και πάντα δεν ήμουνα 100% ικανοποιημένη. Με τις πιο πολλές κρέμες είχαν πάντα ένα πρόβλημα. Μετά την εφαρμογή τους αισθανόμουνα το δέρμα μου να έχει μια κολλώδη υφή. Μέχρι που σε ένα ταξίδι μου ανακάλυψα αυτήν την ενυδατική της L'Occiitane.

Χαρακτηριστικά:

  • Έχει φρέσκια και βελούδινη υφή
  • Ενυδατώνει και αναζωογονεί το δέρμα αποτελεσματικά
  • Βελτιώνει την ελαστικότητα του δέρματος και προστατεύει από ελεύθερους ρύπους
  • Το δέρμα φαίνεται πιο λείο, αφράτο και φωτεινό
  • Ιδανική για ξηρό και κανονικό δέρμα
  • Είναι δερματολογικά ελεγμένο και δεν προκαλεί ακμή


Προσωπική γνώμη:

Λατρεύω αυτήν την ενυδατική. Από την πρώτη εφαρμογή κιόλας ένιωσα το δέρμα μου τέλεια ενυδατωμένο και αναζωογονημένο. Η υφή της κρέμα είναι τέλεια, έχει τέλειο άρωμα, δεν κολλάει στο δέρμα, απλώνεται ομοιόμορφα και το αποτέλεσμα είναι εκπληκτικό.






Η κρέμα είναι ιδανική για ξηρό αλλά και για κανονικό δέρμα. Την προτείνω ανεπιφύλακτα σε όλες, δοκιμάστε την και εσείς αν θέλετε να έχετε ένα λείο και ενυδατωμένο δέρμα. Μπορείτε να την βρείτε σε πολύ καλή τιμή στη Strawberrynet. Εύχομαι μόνο το μπουκαλάκι να ήταν μεγαλύτερο γιατί πραγματικά αξίζει! Δεν έχω ξαναδεί καλύτερη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου