Σάββατο 7 Ιουνίου 2014

Review: Clinique Deep Comfort Βούτυρο Σώματος

Clinique Deep Comfort Βούτυρο Σώματος

Σήμερα θα σας μιλήσω για ένα πολυαγαπημένο μου προϊόν, το Deep Comfort Βούτυρο Σώματος. Τα βούτυρα σώματος είναι τα αγαπημένα μου προϊόντα και αυτό γιατί το θεωρώ κάτι πολυτελές όταν κάνω μασάζ στο σώμα μου με αυτή τη κρέμα.



Χαρακτηριστικά:

  •  Διατηρεί την εξαιρετική φρεσκάδα και την άνεση όλη την ημέρα
  • Φέρνει μια διαφορετική αίσθηση στο δέρμα σας
  • Δερματολογικά ελεγμένο
  • Αμέσως καταπραϋνει το δέρμα και το ενυδατώνει
  • Μαλακώνει το δέρμα

Αυτό το βούτυρο είναι από τα αγαπημένα μου επεδή είναι άοσμο και είναι τέλειο στο δέρμα μου. Μου αρέσει ειδικά όταν τελειώνω με το μπάνιο μου το βράδυ και χαλαρώνω. Η αίσθηση είναι μοναδική μπορώ να πω, η κρέμα δεν είναι τόσο πυχτή όσο άλλες κρέμες και είναι αποτελεσματική.





 Θα έλεγα ότι είναι τέλειο για ξηρά δέρματα και σε ξηρές περιοχές δέρματος όπως οι αγκώνες. Το έψαχνα για πολύ καιρό και το βρήκα σε πολύ καλή τιμή στη Strawberrynet. Νομίζω ότι αξίζει να το δοκιμάσετε, ειδικά όσες έχετε ευαίσθητη και ξηρή επιδερμίδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου