Τρίτη 11 Αυγούστου 2015

Product Review: Clinique Even Better Clinical Dark Spot Corrector

Clinique Even Better Clinical Dark Spot Corrector 


Ήρθε και η ώρα για το σημερινό review!!

Even Better Clinical Dark Spot Corrector της Clinique!!

Αποφάσισα να αγοράσω αυτό το προϊόν για να καθαρίσει το δέρμα από όλες τις κηλίδες που έχω στο πρόσωπό μου!

Είδα αυτό το προϊόν από μια φίλη μου, το δοκίμασε, οπότε μου είπε να το δοκιμάσω κι εγώ. Μου υποσχέθηκε άμεσα αποτελέσματα!! Σίγουρα δεν είναι φτηνό προϊόν αλλά αξίζει τα λεφτά του!



Το μόνο που πρέπει να κάνετε είναι το χρησιμοποιήσετε σωστά...

Εφαρμόστε 3 φορές την ημέρα, μετά ενυδατική κρέμα (επιλέξτε κάποια που έχει SPF Δείκτη Προστασίας, θα είναι πιο αποτελεσματικό)
Μετά από χρήση 2 εβδομάδων, είδα ΟΡΑΤΑ αποτελέσματα!!

Αυτό το προϊόν είναι απλά μαγικό! Και τώρα να απαντήσω σε μερικά ερωτήματα


Θα βρείτε αυτό το προϊόν στη strawberrynet!!


http://gr.strawberrynet.com/main.aspx?langBox=gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου