Παρασκευή 15 Ιουλίου 2016

H Kate Moss και τα 6 μυστικά ομορφιάς της










ταν σκεφτόμαστε το beauty look της Kate Moss, συνήθως στο μυαλό μας έρχονται εικόνες από τα κόκκινα ή τα nude χείλη της όπως επίσης και από το μαύρο μολύβι στα μάτια της. Είναι γεγονός πως το μοντέλο εκπροσωπεί επάξια την edgy πλευρά του Λονδίνου καθώς το look της είναι η επιτομή του London look. Όσο για το στυλ της, έχει μια απίστευτη δύναμη να επηρεάζει εκατομμύρια γυναίκες ανά τον κόσμο.

Για να γιορτάσει την 15ετή συνεργασία της με την βρετανική εταιρεία ομορφιάς Rimmel, η Moss δημιούργησε μια σειρά από 6 συλλεκτικά κραγιόν και 3 βερνίκια νυχιών. Σύμφωνα μάλιστα με την ίδια: "Η νέα επετειακή συλλογή απηχεί μερικά από τα αγαπημένα μου Λονδρέζικα looks της τελευταίας δεκαετίας. Έχω επικεντρωθεί στα κόκκινα και στα nude χρώματα, επειδή είναι τα χρώματα που μου αρέσει να φοράω. Για την ακρίβεια κάθε απόχρωση εκπροσωπεί και μία διαφορετική πτυχή μου"

Με αφορμή λοιπόν την κυκλοφορία της συλλογής της, η Kate Moss μίλησε στο Byrdie και αποκάλυψε όλα της τα μυστικά ομορφιάς αλλά και στυλ. Δες παρακάτω τι είπε:






Για το signature look της: 

"Προτιμώ τα έντονα χείλη, τα ξανθά μαλλιά και το μολύβι kohl στα μάτια"










Για το μακιγιάζ της όταν πρόκειται να βγει για την βραδυνή της έξοδο ή σε κάποια συναυλία:

"Μου αρέσουν τα έντονα μάτια. Συνήθως χρησιμοποιώ μαύρη σκιά και αρκετές στρώσεις μάσκαρα. Στην συνέχεια βάζω λίγο ρουζ. Είναι άνετο, ωστόσο είναι ένα ιδιαίτερο look. Γενικά σε τέτοια events αποφεύγω το κόκκινο κραγιόν, γιατί συνήθως στις συναυλίες για παράδειγμα, είμαι στα παρασκήνια και φιλάω τους πάντες. 




Για το δικό της είδωλο ομορφιάς:

"H Joan Collins. Μπορεί να είναι 83 ωστόσο μοιάζει με 53. Είχα βγάλει μια selfie μαζί της και έδειχνε νεότερη από εμένα. Είναι υπέροχη!"

Για τα στυλιστικά της διλήμματα:

"Δεν λέω ποτέ πως δεν πρόκειται να πάω κάπου γιατί δεν έχω τι να φορέσω! Εννοείται πως θα πάω όπου θέλω"
Τι θα έλεγε στον ανήλικο, έφηβο εαυτό της:

"Φόρα αντηλιακό! Προσωπικά προτιμώ εκείνο της La Roche Posay με δείκτη προστασίας SPF 50 καθώς δεν είναι καθόλου λιπαρό! Το φοράω κάθε πρωί".
Για την δική της συμβουλή ομορφιάς:

"Ποτέ μη παίρνεις πολύ στα σοβαρά αυτό που κάνεις" 




Θα βρεις πολλά προϊόντα περιποίησης δέρματος στη Strawberrynet!!'



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου