Παρασκευή 17 Ιουνίου 2016

Συμβουλές από 5 Σούπερ Μοντέλα!!












Τίποτα δεν μας ενθουσιάζει περισσότερο από τις celebrities που μοιράζονται απλόχερα τα μυστικά ομορφιάς τους. Είναι σαν να μας δίνουν ένα εισιτήριο για να μπούμε στα παρασκήνια ώστε να μάθουμε αποκλειστικά τον τρόπο με τον οποίο μπορούμε να αποκτήσουμε και εμείς την όμορφη επιδερμίδα τους. Ποια άλλωστε δεν θέλει λίγη από την λάμψη της Doutzen Kroes και της Martha Hunt; Παρακάτω θα μάθεις 5 DIY μυστικά ομορφιάς από τα πιο εντυπωσιακά supermodels. Είναι πανεύκολα αλήθεια...
 
 
 
 
Lindsay Ellingson
 






"Φτιάχνω ένα μείγμα με ζάχαρη και λάιμ που ζωντενεύει τα σκασμένα χείλη μου και τα αφήνει απαλά και ενυδατωμένα. Το λάιμ σε συνδυασμό με την ζάχαρη κάνουν απολέπιση, ενώ το λάδι καρύδας με το μέλι ενυδατώνουν σε βάθος τα χείλη μου. Εάν θέλεις μια πιο απλή εναλλακτική, η ζάχαρη σε συνδυασμό με το λάδι θα έχουν ακριβώς το ίδιο αποτέλεσμα". 

Doutzen Kroes









"Βάζω λάδι καρύδας στο δέρμα και τα μαλλιά μου. Και μία στο τόσο το αφήνω πάνω καθόλη την διάρκεια της ημέρας. Επίσης κάνω ντεμακιγιάζ με το ίδιο έλαιο"
 
 
Erin Heatherton
 
 
 


"Ήταν μία μέρα που βρισκόμουν στο σπίτι μιας φίλης μου και ένιωθα το δέρμα μου πολύ ξηρό. Τι έκανα; Πήρα το μέλι από το ντουλάπι της και το ανακάτεψα με λίγο γιαούρτι. Πρόσθεσα λίγο λάδι καρύδας και άπλωσα το μείγμα στο πρόσωπο μου. Εάν έχεις ένα βαζάκι με λάδι καρύδας σπίτι σου, έχεις όλα όσα χρειάζεσαι για την ρουτίνα ομορφιάς σου."
 
 
Martha Hunt



"Μου αρέσει να ανακατεύω το ασπράδι ενός αυγού με κάποια μάσκα μαλλιών με λάδι rosemary. Αυτό το μείγμα βοηθάει στην ενυδάτωση των ξηρών μαλλιών μου (τα οποία έχουν γίνει έτσι λόγω της θερμότητας και των τεχνικών εργασίων που έχουν υποστεί). Η πρωτεϊνούχα μάσκα συντελεί στην αναδόμηση των μαλλιών αλλά και στην ανθεκτικότητά τους."
 
 

Abbey Lee Kershaw
 

 


"Μου αρέσει πολύ να κάνω αφρόλουτρα με άλατα. Στην συνέχεια αυτό που κάνω είναι να χρησιμοποιώ ελαιόλαδο για έξτρα ενυδάτωση".
 
 
 
 
 
Θα βρείτε πολλά καλλυντικά και προϊόντα περιποίησης στη σελίδα της Strawberrynet!! 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου